• +48 535 291 234
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Pon - Piąt 9:00 - 17:00

Blog

Własna strona internetowa. Czy warto ?

Czy warto stworzyć stronę internetową ?

W dzisiejszej erze Facebooka wielu odpowie wam, że inwestowanie w własną stronę internetową firmy to przeżytek ba to marnowanie czasu i pieniędzy. TO NIE PRAWDA ! Media społecznościowe to oczywiście bardzo dobry sposób na pozyskiwanie klientów i prezentowanie swojej oferty czy usług, ale to strona internetowa jest najlepszą wizytówką naszej firmy i powinniśmy zadbać by użytkownik mógł poznać naszą firmę i jej ofertę właśnie na firmowej stronie www. Strona internetowa pozwala nam zaprezentować się w przejrzystej i ciekawej formie, która nie jest możliwa do osiągnięcia w mediach społecznościowych.

Własny Fanpage czy inne media społecznościowe to narzędzia, które powinny wspierać reklamę, budować rozpoznawalność naszej firmy i wspierać zdobywanie potencjalnych klientów nigdy jednak nie zastąpią profesjonalnej strony www, która nie ma praktycznie żadnych ograniczeń jeżeli chodzi o wygląd. Ciekawa forma prezentacji opisu działalności, historii firmy, dane adresowe czy możliwość skontaktowania się za pomocą wygodnego formularza kontaktowego to wartość dodatnia strony. Na stronie www możemy również podkreślić swoją przewagę nad konkurencją i „na bogato” zaprezentować się klientowi.
Przygotowana profesjonalna strona w połączeniu z mediami społecznościowymi może przynieść nam tylko same korzyści. Oczywiście inni powiedzą to wszystko można umieścić na  Fanpagu, tak ale użytkowników takich mediów interesuje najczęściej zamieszczony zwięzły i przykuwający uwagę post / reklama taki odnośnik powinien przenieść naszego potencjalnego klienta właśnie na firmową stronę www gdzie zapozna się z szerokim opisem, całym wachlarzem oferowanych przez nas usług czy produktów. Dodatkowo strona internetowa firmy nie posiada ograniczeń co do ilości tekstu czy grafik, więc poza informacjami o których wspomnieliśmy wyżej  możemy na niej również zamieścić odpowiedzi na najczęstsze pytania konsumentów co może zadziałać pozytywnie na podjęcie przez nich decyzji.
Decydując się na stronę internetową swojej firmy musimy pamiętać o kilku podstawowych zasadach:

Adres internetowy

Przyjazny i rozpoznawalny adres domenowy to klucz do sukcesu. Najlepszym wyborem jest oczywiście nazwa naszej firmy, ale co gdy jest już zajęta ?  Możliwości jest wiele, poza ogromnym dostępem do rozszerzeń (końcówki na które kończą się domeny jak .PL. COM.PL itd.) możemy taki adres skonstruować również na bazie oferowanych przez nas usług, produktu czy docelowej grupy klientów.

Cena ma znaczenie !

Pamiętaj by nie wybierać ofert najtańszych które uda Ci się znaleźć w sieci. Bardzo często takie strony nie są poprawnie skonstruowane, zoptymalizowane pod wyszukiwarki i co gorsza często budowane są na „gotowcach” czyli szablonach – których nie negujemy ! Szablony potrafią znacznie obniżyć koszt strony ale twórca powinien wykazać chociaż minimum zaangażowania i włożyć troszkę więcej pracy w budowę strony www niż zmiana tekstu i grafik by nie była to 1000-na kopia innych serwisów www, by nie wykorzystywał w swoich pracach darmowych szablonów i co najbardziej dla Ciebie niebezpieczne skryptów z niesprawdzonych źródeł.

Pierwszy kontakt z klientem

Strona www to Twoja wizytówka jeżeli nie masz czasu na przygotowanie materiałów i tekstu zleć to firmie lub osobie, która będzie budować Twoją stronę internetową. To bardzo ważny aspekt strony bo jest ona pierwszym kontaktem klienta z twoją firmą i powinna być estetyczna, zawierać merytoryczne informacje na temat twojej firmy. Grafiki które zostaną użyte do budowy strony www również powinny być jak najlepszej jakości bo jak wiadomo wielu z nas jest wzrokowcami. Ciekawa oprawa firmowej strony www może bardzo mocno zadziałać na podświadomość potencjalnego klienta i może się stać kluczem w podjęciu przez niego decyzji.

Zarządzaj samodzielnie swoją stroną

Wybierz ofertę z systemem CMS dzięki niemu samodzielnie wykonasz aktualizację treści i oferty na stronie internetowej a wraz z rozwojem firmy możesz rozbudowywać już zamieszczone na niej treści a także dodawać nowe. Twoi klienci będą mieli zawsze dostęp do aktualnych informacji i oferty i co najważniejsze do zmian nie będziesz musiał zatrudniać nowych osób czy też ponosić z tego tytułu dodatkowych kosztów.

Jeżeli czytając ten artykuł masz jeszcze jakieś pytania lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu. Z przyjemnością udzielimy na nie odpowiedzi i zaproponujemy najlepsze dla Ciebie rozwiązanie.