• +48 535 291 234
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Pon - Piąt 9:00 - 17:00

Blog

Google Adwords reklama strony internetowej

Google AdWords czyli reklama strony w sieci

Aktualnie największy udział na rynku posiada najpopularniejsza wyszykiwarka www.google.pl i to ona generuje większość zapytań do stron internetowych.
 
To nic dziwnego, że każdy właściciel strony internetowej, sklepu czy bloga chce być na pierwszych miejscach w wynikach wyszukiwania. To dzięki wysokiej pozycji w wyszukiwarkach potencjalni Klienci trwafią na naszą stronę internetową. Na pozycję naszej strony internetowej na pewno ma wpływ jej optymalizacja po kątem wyszukiwarek czyli słowa kluczowe w tytule każdej strony serwisu <title>, słowa kluczowe w metatagach <keywords> i <description> oraz słowa kluczowe w samej treści strony.
 
By w miarodajny sposób konkurować z innymi serwisami w sieci administratorzy czy agencje reklamowe zmuszone są do stałego podnoszenia poziomu wiedzy i zaawansowania metod i narzędzi do optymalizacji stron. Jedną z co raz bardziej popularnych metod jest wykupienie w wyszukiwarce Google płatnych linków tzw. Google AdWords co je wyróżnia z pośród innych form reklamy w sieci ? To, że pojawiają się dopiero w wynikach wyszukiwania wieć trafiają do osób które są zainteresowane twoją ofertą tematyka strony.
 
Jak to działa
 
Utworzenie reklamy jest proste: piszesz treść reklamy, wybierasz hasła na które Twoja reklama ma pojawiać się w wyszukiwarce Google następnie wybierasz budżet dzienny (koszt wygenerowany przez reklamy). Wybrane hasła umożliwiają wyświetlanie reklam osobom które poszukują ofert, treści z nimi związanych i co najważniejsze płacisz tylko za kliknięcia czyli otwarcie reklamy a tym samym wejście na Twoją stronę.
 
Korzyści
 
Dzięki Google AdWords możesz w szybki sposób dotrzeć do potencjalnych klientów, reklamy możesz kierować według wielu kryteriów, kampanie widzą tylko Ci którzy szukają Twojej oferty czy usługi, nie płacisz za wyświetlanie reklamy a wyłącznie za kliknięcia (jej otwarcia), masz stały dostęp do panlu administracyjnego, masz możliwość ustawienia limitu budżetu kampani w zależności od tego ile chcesz przeznaczyć na reklamę. Każdą kampanię możesz w dowolnym momencie zatrzymać i wznowić lub utworzyć nową.